Fredag 8., lørdag 9. og søndag 10. februar 2019

Markedsføring

Markedsføring

Vi markedsfører messen således, at hele Nordjylland får at vide, hvad de kan forvente sig af OUTDOOR 2019.

Ét er at sammensætte det rette mix af udstillere på en messe som OUTDOOR 2019. Et andet er, at alle der investerer tid og penge i messedeltagelsen har krav på, at vi som arrangør får udbredt kendskabet til arrangementet til målgrupperne - den del lægger vi stor vægt på i AKKC!

Vi bruger hele mediepaletten:

  • Omfattende web-annoncering - inkl. akkc.dk og outdoormesse.dk
  • De sociale medier
  • Annoncering i alle relevante printmedier - dagblade som lokalaviser
  • TV-spots på regionale kanaler
  • Omfattende outdoor-eksponering bl.a. på 25 m2 TV-skærm på AKKC's facade og 25 m2 banner mod en af DK's mest befærdede bygader, Aalborgs Vesterbro
  • Online udstilleroversigt der kan ses på outdoormesse.dk fra ca. 14 dage inden messen

Har I nye og supplerende idéer til markedsføringsindslag hører vi gerne fra jer.


Pressemeddelelser

AKKC's presseafdeling er kendt for at have stor gennemslagskraft i forhold til mediernes redaktioner. Bl.a. fordi vi står for en høj grad af troværdighed og professionalisme. Dermed forventes det, at outdoormessen igen vil få god plads på mediernes redaktionelle platforme.

Har I en god historie - produktnyhed eller andet, som I vil dele med pressen, så hører vi gerne fra jer.